Arran de la col·laboració que ACAD manté amb Alzheimer Catalunya Fundació (ACF), us proposem una trobada per tal que pugueu conèixer en què us poden ajudar.

La trobada, en format webinar, tindrà lloc el dimarts 10 de gener de 10 a 11 h en la que us explicaran l’entitat i els serveis que ofereixen.

Si hi esteu interessa, podeu inscriure-us-hi a través d’aquest ENLLAÇ

Us avancem una breu descripció sobre ACF:

ALZHEIMER CATALUNYA FUNDACIÓ és una entitat sense ànim de lucre que treballa des de fa més de 30 anys en la defensa dels drets i voluntat de les persones afectades per algun tipus de demència, l’acompanyament de les famílies en les diferents fases de la malaltia i la formació experta dels professionals que treballen amb elles.

La Missió d’Alzheimer Catalunya Fundació és donar suport , orientació i visibilitat a la persona amb demència i a tot el seu entorn.

Volem esdevenir referents en l’atenció a afectats perquè visquin sempre amb la màxima qualitat, i això ho volem fer sent fidels als nostres valors: dignitat, justícia social, igualtat, compromís, transparència i feminisme, però també donant suport a la família que cuida i formació als professionals que atenen a persones institucionalitzades.

Entenem l’acompanyament a la persona i el seu entorn com el procés a través del qual una persona aconsegueix gestionar el conjunt de factors que són la causa de la seva situació de dependència. Parlem de processos multidimensionals per a cada grup (família, comunitat, etc.), però naturalment, també per a la persona afectada.”

Serveis que ofereix ACF:

La Fundació estructura les seves intervencions en tres eixos principals que representen una proposta integral d’atenció i suport a les persones i familiars afectats. En la sessió aprofundirem en els serveis que poden oferir des de les àrees d’intervenció directa: Àrea Ajudar i Protegir i Àrea de Persona i Família.

Us animem a tots i totes a conèixer més a fons els serveis i activitats d’Alzheimer Catalunya Fundació.

ENLLAÇ A LA INSCRIPCIÓ