Les petites residències estan rebent cada cop més pressió per part de l’administració.

Propostes normatives com:
•    Obligatorietat d’una segona persona a la nit.
•    Eliminació de les habitacions triples.
•    Infermera les 24 hores al dia.
•    Presencia continuada als espais comuns.
si no van acompanyades de mesures pressupostàries, afecten de forma directa a la viabilitat de les petites residències.

A aquestes propostes s’hi ha afegit la gestió de l’actual crisi sanitària, que per raons d’economia d’escala està sent més costosa per a les petites residències.

Des d’ACAD creiem, i així ho volem defensar, que hi ha lloc per a tots: petites, mitjanes i grans centres residencials.  Que cadascú aporta al sector i que ha de ser l’usuari i els seus familiars qui ha de prendre la decisió del servei que desitja i no l’administració qui faci tancar centres per propostes de mesures que avoquin al seu tancament.

Per tal de tractar aquests temes, des d’ACAD volem crear un grup de petites residències, entenent per petites aquelles que tenen menys de 35 places.

Us convoquem doncs a la reunió de creació d’aquest grup. Aquesta reunió té per objectiu copsar les principals inquietuds d’aquest tipus d’establiments i plantejar propostes per resoldre-les.

Us proposem trobar-nos el dimecres 15 de juliol de 16 a 18 hores. La reunió es farà a través de l’aplicació Zoom i us farem arribar l’enllaç un cop inscrits.

Si esteu interessats a assistir-hi, podeu fer aquí la vostra INSCRIPCIÓ