Sabedors que força associats d’ACAD no heu rebut resposta després de presentar per registre la sol·licitud d’acreditació tres mesos després de la seva presentació. Tenint en compte que el Decret 69/2020 marca un termini de 3 mesos per resoldre la sol·licitud i que el silenci s’entén com desestimat, des d’ACAD ens hem posat en contacte amb el departament d’acreditació d’entitats proveïdores de serveis socials per demanar explicacions al respecte.

Des de l’esmentat departament ens fan saber que són conscients dels retards en la resolució d’expedients i que aquest és degut a la gran quantitat de sol·licituds presentades.

Ens transmeten també que l’obligació de resoldre de l’administració no està vinculada a aquest silenci negatiu i, per tant, les entitats no han d’entendre el procediment resolt de manera desfavorable.

Per aquells de vosaltres, socis d’ACAD, que vulgueu presentar-vos a imminents concursos de provisió de serveis, ens podeu fer arribar el vostre número d’expedient i el faríem arribar al departament d’acreditació d’entitats proveïdores de serveis socials.