Sessió informativa sobre com implantar en centres geriàtrics un projecte d’horticultura social i terapèutica

L’horticultura social i terapèutica en residències geriàtriques i centres de dia ha demostrat eficàcia per a facilitar el desenvolupament de determinades intervencions de l’àmbit sociosanitari.

Equips multidisciplinaris formats per professionals de la medicina, la infermeria, la psicologia, la teràpia ocupacional, la fisioteràpia, etc. l’estan utilitzant per a treballar objectius terapèutics i socials.

En aquesta sessió informativa us volem informar de quins beneficis pot aportar l’horticultura social i terapèutica en el vostre centre, i quines necessitats agroecològiques són necessàries per al seu desenvolupament.

QUAN: Dimarts 24 de gener de 10:30 a 11:30
ON: En línia
PREU: Gratuït per a socis d’ACAD
INSCRIPCIONS

Si uns inscriviu, el Sergi Rovira, el docent, ens demana que ompliu aquest breu QÜESTIONARI de quatre preguntes per conèixer les vostres possibles necessitats.

Estructurarem la sessió informativa en dos blocs, un teòric i un de preguntes i dubtes que ens pugueu plantejar.

Bloc teòric (25-30 minuts)

• Quins beneficis pot aportar un projecte d’horticultura social i terapèutica a la vostra residència?
  • Quines necessitats agroecològiques té un projecte d’horticultura social i terapèutica perquè sigui viable? (espai, llum solar, reg, ecosistema, organització, etc.)
  • Quins perills de seguretat alimentària hauríem d’evitar?
  • Quins serveis us oferim per a poder-lo implantar?

Bloc de preguntes i/o dubtes. (15-20 minuts)

Docent: Sergi Rovira
Sergi Rovira. Diplomat en Nutrició Humana i Dietètica per la Universitat de Barcelona amb més de 15 anys d’experiència com a consultor i formador en les àrees relacionades amb la Seguretat alimentària i la Dietètica i Nutrició. Soci de BIUFOOD, entitat especialitzada en consultoria alimentària i activitats de promoció de la salut.