El Govern de la Generalitat de Catalunya ha aprovat avui el projecte de Llei de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya (AGAISS-Cat), com a pas previ de l’inici del seu tràmit parlamentari.

Segons el mateix Departament, el contingut de l’avantprojecte de llei de l’AGAISS-Cat ha estat fruit d’un procés extraordinàriament participatiu: al llarg dels darrers 2 anys ha recollit les propostes per part dels ens locals, del consell assessor de l’AISS, d’experts nacionals i internacionals en atenció integrada i de les 4 taules constituïdes a l’AISS de col·legis professionals, patronals, sindicats, entitats ciutadanes i usuaris.

La fase de consulta pública prèvia ha estat el procés amb més participació de la història del gencat.cat, amb més de 350 respostes i propostes, i el tràmit d’audiència pública ha comptat amb les aportacions de 44 entitats i organitzacions.

Tot aquest procés ha culminat amb l’articulat del projecte de llei que avui ha aprovat el Govern, i que us adjuntem en aquest correu.