Ens plau comunicar-vos que ACAD ha renovat l’acord de col·laboració que mantenia amb l’asseguradora UMAS, mútua d’assegurances especialitzada en el sector de la dependència, col·laboració que aportarà als associats condicions avantatjoses en la cobertura i tarifes dels contractes d’assegurances.

UMAS és la Mútua d’Assegurances de referència del Tercer Sector, especialitzada en el sector de la Dependència. Presentem un programa d’assegurances ajustat a la regulació vigent sobre els Centres d’Assistència a la Dependència.

ACAD i UMAS han signat un acord de col·laboració que aportarà als associats condicions avantatjoses en la cobertura i tarifes dels contractes d’assegurances.

La nostra experiència en el Tercer Sector i sobretot en el Soci-Sanitari fa que tinguem uns contractes tant de Multirisc com de Responsabilitat Civil específics per aquesta activitat.

La principal diferència respecte a la resta de companyies d’Assegurances Generalistes és que els nostres contractes de Responsabilitat Civil es calculen sobre la ràtio d’usuaris i treballadors, no sobre la facturació. Ajustant-se al preu real d’activitat del Centre.

Addicionalment, diferenciem el cost d’assegurança entre Centres de Dia, Serveis d’Atenció Domiciliària (SAD) i Residència. Sent en l’actualitat els contractes d’assegurança per als associats d’ACAD, els més econòmics del mercat, amb unes àmplies cobertures.

També la nostra dilatada experiència fa que davant de molts sinistres importants de Responsabilitat Civil actuem d’una manera ràpida. Sempre sota la informació de la Gerència del nostre assegurat, posant de manera ràpida tot el protocol d’actuació amb la protecció Jurídica dels nostres advocats.

Sense cap tipus de compromís el podem assessorar i realitzar diversos pressupostos perquè pugui comparar i optimitzar els recursos.

Persona de contacte:
Pedro Bofías Aledo