Ens plau donar-vos a conèixer la nova col·laboració que ACAD ha signat amb l’empresa Vitaly, empresa de prevenció de riscos laborals.

VITALY , amb més de 25 anys d’experiència, és l’operador líder al sector de la Prevenció de Riscos Laborals.

Empresa altament especialitzada en el desenvolupament de serveis i productes que milloren el benestar de les persones.

Vitaly Health Services s’estén al llarg de tot el territori nacional, estant present a les 52 províncies que el conformen. Aquesta fita permet acostar-se a clients, col·laboradors i stakeholders mitjançant 300 centres propis, 110 unitats mòbils per a la realització de reconeixements mèdics, 28 unitats mòbils de formació pràctica i 15 centres especialitzats de formació avançada.

A més de tot això, la companyia té un elevat interès estratègic en la seva internacionalització. Aquest enfocament és altament diferencial i es dirigeix cap a un propòsit on les persones se situen al centre.

Dossier corporatiu Vitaly