Destaquem en aquest comunicat la formació la Síndrome de burnout en l’àrea sociosanitària que tenim, entre altres formacions, en les propostes formatives d’ACAD.

Aquesta formació busca comprendre la naturalesa i simptomatologia pròpia de la Síndrome de Burnout així com adquirir eines pràctiques per a la gestió emocional, el treball sota pressió i la gestió conscient de l’estrès.

Aquests són els principals continguts:

• Què és la Síndrome de Burnout?
  • Simptomatologia i context de la Síndrome.
  • Situació actual a Espanya i Catalunya.
  • Salut laboral.
  • Dinàmica participativa d’identificació de processos i patrons emocionals en l’entorn laboral (fortaleses i àrees de millora individuals i grupals).
  • Eines i claus pràctiques per a la gestió de l’estrès.
  • Eines i claus pràctiques per a una comunicació eficient que promourà la gestió conscient del treball sota pressió.
  • Identificació de patrons de conducta poc saludables per promoure l’autocura de les persones participants.
  • Empoderament i gestió emocional.

Recordeu que teniu a la vostra disposició el departament de formació d’ACAD al 698.940.150 o a formacio@associacioacad.cat, per tal que us puguem adreçar una proposta adequada a les vostres necessitats.

No dubteu, però, a consultar-nos si esteu buscant un altre tipus de formació a mida.