Us convidem a esmorzar per parlar de la implantació del Canal denúncies.

L’esmorzar és un espai obert per compartir experiències, i si s’escau, com és aquest cas, convidarem a un expert que ens doni llum a aquesta nova llei.

La Llei 2/2023, de 20 de febrer estableix que totes les empreses de més de 49 treballadors han de disposar d’una bustia de denúncies abans de l’1 de desembre de 2023.

Aquesta bústia, entre d’altres, ha de tenir els següents requisits:

• Permetre les comunicacions escrites o verbals.
  • Garantir la confidencialitat de l’informant, però possibilitar-hi les comunicacions.
  • Emetre un justificant de recepció al denunciant.
  • Ser gestionat per un empleat que ocupi un lloc de direcció i operi de manera autònoma i independent de l’òrgan de govern de l’empresa.

També s’estableix que l’empresa ha de crear i aprovar un procediment de gestió de les informacions on quedin recollits els principis que regeixen el sistema intern i totes les garanties i obligacions que se’n deriven: protecció del denunciant, garantia de la presumpció d’innocència de l’acusat i el registre i conservació de totes les actuacions derivades de la comunicació.

Us convidem doncs a parlar amb detall de la implementació d’aquesta canal i les opcions d’implementació.

Si estàs interessat a assistir-hi, INSCRIU-TE SEGUINT AQUEST ENLLAÇ

Quan: Dijous 9 de novembre d’11 a 13 h
On: Hotel Evenia Rosselló (C/ del Rosselló, 191, 08036 Barcelona)

Aquesta trobada és gratuïta i exclusiva per a socis d’ACAD.