La Comissió d’Economia i Fiscalitat de PIMEC, de la qual ACAD n’és membre, organitza la sessió “Com actuar davant d’una inspecció d’Hisenda“.

La sessió presentarà com es desenvolupa un procediment d’inspecció, els elements més rellevants i significatius a tenir en compte i l’estratègia d’actuació que hauria d’adoptar l’empresa.

S’explicarà què es pot inspeccionar, com es fa la inspecció, què s’ha de provar i qui ho ha de provar, els requisits d’acreditació i validesa de despeses fiscals i deduccions. També s’exposaran els tempos en les actuacions d’inspecció i els límits per a la inspecció.

Per últim, es parlarà de la part final d’una inspecció: del procés de negociació, de la conformitat de preus, acords i possibles modificacions.

Per sol·licitar la inscripció envieu un correu electrònic a acad@associacioacad.cat

QUAN: Dijous 16 de febrer a les 10:00
INSCRIPCIÓ: acad@associacioacad.cat
ON: L’acte té format híbrid (presencial i online). El presencial és a la seu de PIMEC: C. de Viladomat, 174, Barcelona