A ACAD ens enorgulleix celebrar les tradicions catalanes i compartir moments especials amb la nostra comunitat. El pròxim 23 d’abril s’apropa Sant Jordi, una festivitat plena de cultura, amor i literatura.

Per commemorar aquest dia tan especial, ens encantaria comptar amb la vostra participació. Us convidem a enviar fotografies dels vostres centres mentre celebreu Sant Jordi. Com esteu decorant els vostres espais? Quines activitats esteu organitzant per als vostres residents i usuaris?

Les fotos que rebem seran compartides al nostre Instagram oficial (@acadassociacio) perquè tota la nostra comunitat pugui gaudir i celebrar junts aquesta festivitat. És una oportunitat meravellosa per mostrar la bellesa i l’esperit de les nostres institucions.

Si us plau, envieu les fotos entre el 23 i 24 d’abril a acad@associacioacad.cat o per WhatsApp al 691.394.898 amb el vostre logo per identificar el centre. Assegureu-vos d’incloure el nom del vostre centre perquè puguem etiquetar-vos adequadament a les nostres publicacions.

Esperem amb il·lusió veure les vostres contribucions i celebrar Sant Jordi junts a Instagram!

Gràcies per ser part de la família ACAD!