Compartim una nova pràctica d’una residència sòcia d’ACAD: Residència Sol i Natura.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

També us encoratgem a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector.

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

La Residència Sol i Natura ha participat en el projecte de viure un Nadal Solidari 🎄, de la Fundació “Miaportación”, que ha estat el dels “Reyes Magos”.

Es tracta d’un projecte ple de màgia que, mitjançant una carta, uneix persones solidàries amb els nostres residents.

L’equip de professionals de la residència ha ajudat als nostres usuaris a escriure una carta als Reis Mags demanant un desig ✨, que a vegades ha estat un joguina que no van poder tenir a la seva infantesa i que els hauria fet molta il·lusió.

Lliurem a la Fundació les cartes escrites pels nostres residents durant tot l’any al mes d’octubre 💌, i aquesta les envia a totes aquelles persones solidàries (empreses o particulars que s’han inscrit, que reben per correu electrònic una carta escanejada, compren el regal (s’ha de procurar no superar els 25 euros), responen amb una nota personal a la carta i l’envien tot a l’entitat social per fer realitat el desig d’aquesta persona.
També hem gaudit de la companyia de moltes d’aquestes persones solidàries, que s’han pres la molèstia de portar personalment el regal i conèixer la persona que li havia enviat la carta 📩.

L’entrega dels regals 🎁 s’ha dut a terme pels seus Majestats, els Reis Mags del nostre municipi, que han tingut la deferència de passar-se per la residència hores abans de sortir a la Cavalcada 🐫🐫🐫.

Moltissimes gràcies @residenciasolinatura per compartir!