Compartim una nova pràctica del centre de dia La Lluna de Sant Boi de Llobregat.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fer “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat o per Whatsapp al 691.394.898 i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector. Poden ser pràctiques d’atenció als usuaris, de gestió, d’eficiència energètica, …

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

Al Centre de dia @centrededialalluna, el taller de costura setmanal, és un espai per recordar, aprendre, fer tertúlia i compartir experiències !!

Entre llanes i agulles, practiquem ganxet , un exercici que molts havien fet de més joves i d’altres just comencen a aprendre’n!!