Fem difusió d’una nova pràctica d’un associat d’ACAD: el centre de dia Cuidem la Memòria.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

També us encoratgem a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector.

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

A Cuidem la Memòria tenim la sort que cada divendres ens acompanyen els nens de 2n de primària del CEIP Poeta Foix 🏫, i passen una estona molt entretinguda amb els nostres usuaris.

Podem treballar, al mateix temps que gaudim, el conjunt de funcions cognitives 😀.

A les diferents imatges estem treballant ✏️:

– Les seqüències lògiques mitjançant material específicament dissenyat per a aquesta finalitat
– Les pràxies, que són un conjunt de capacitats cognitives adreçades a dur a terme accions motores quotidianes amb precisió (raspallar-nos les dents, cordar-nos una sabata…).
– L’atenció, utilitzant el conegut joc del Lince.

@cuidemlamemoria la nostra prioritat és alentir el procés de deteriorament del malalt d’Alzheimer a través d’un programa d’estimulació global de les seves capacitats.

Moltissimes gràcies @cuidemlamemoria per compartir!