Compartim amb vosaltres la bona pràctica de l’Associació d’Alzheimer i altres trastorns Neurocognitius de Reus i Baix Camp:

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

També us encoratgem a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector.

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

L’Associació d’Alzheimer i altres trastorns Neurocognitius de Reus i Baix Camp és una entitat sense ànim de lucre amb vint-i-cinc anys d’experiència, que presta serveis de detecció i atenció terapèutica directa sota el nom de L’Institut Lerín Neurocognitive 🧠.

Les activitats de la vida diària, 🛒 és una de les teràpies no farmacològiques, molt important dintre de l’àrea Físic-funcional, on es té en compte les preferències i gustos de la persona usuària i així donar una atenció centrada en la persona 👴🏼👵🏻.

En @associacioalzheimer tenim un objectiu principal que és estimular i/o potenciar les capacitats preservades, potenciar l’autonomia i afavorir el seu estat emocional.