Compartim una nova pràctica d’una residència sòcia d’ACAD: Residència Sol i Natura de Corbera de Llobregat

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat o per Whatsapp al 691.394.898 i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector. Poden ser pràctiques d’atenció als usuaris, de gestió, d’eficiència energètica, …

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

Els residents i l’equip de @residenciasolinatura es van preparar per veure insitu a la seva zona, part de “la Volta ciclicsta de Catalunya” @voltacatalunya 🚴.

L’emoció, el bon temps i la sortida al aire lliure fan que els residents hagin viscut una jornada diferent.

Moltes gràcies @residenciasolinatura per compartir aquests moments amb nosaltres.