Compartim una nova pràctica d’una residència sòcia d’ACAD: Residència l’Olivaret-Eixample de Barcelona.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat o per Whatsapp al 691.394.898 i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector. Poden ser pràctiques d’atenció als usuaris, de gestió, d’eficiència energètica, …

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

A @olivaret_eixample procurem viure la vida tal com és!! De vegades amb grans esdeveniments, ballant unes “Joticas”, unes Sevillanes a la Feria d’Abril o muntant un grup de castelleres. I d’altres cops, gaudint de petites estones de complicitat, fent-nos una coca, uns massatgets o rient mentre ens fem fotos divertides.

Fins i tot, si en tenim ganes, ens podem unir a una “mani” que passa pel carrer. O simplement podem estar gaudint de la tarda assegudes al balancí.

Res de l’altre món, fem vida normal, també passem estones tristes, de ràbia de neguit o de mal humor, tot i que no en tenim imatges que us puguem ensenyar.

En resum, a la comunitat Olivaret, vivim la vida tal qual. Suposo que com la majoria de gent, intentant gaudir al màxim!