Compartim una nova pràctica d’una residència sòcia d’ACAD: Residència Joviar de Lleida.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector. Poden ser pràctiques d’atenció als usuaris, de gestió, d’eficiència energètica, …

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

La Cuca 🐶, una més a la família: La convivència amb la Cuca ha aportat diversos beneficis que són visibles en el dia a dia de les persones residents 👵🏻👴🏼.

– Aporta companyia i redueix la sensació de solitud.
– Afavoreix l’augment del sentiment de benestar, és un facilitador social que genera interès i impulsa nous hàbits i responsabilitats (passeig, joc, alimentació, etc.) que així mateix, aporta un benefici indirecte cap a les pròpies persones que la cuiden.
– És un element clau en el centre que, en definitiva, transmet el caliu d’una llar.