Com a conseqüència de la situació límit a la qual ens ha portat el mercat energètic amb les pujades desmesurades de les tarifes de llum i gas, ACAD hem dut a terme una recerca de col·laboradors externs consultors en l’àmbit energètic empresarial. La finalitat d’aquesta col·laboració és que ajudin els nostres associats a maximitzar la seva eficiència energètica.

Aquesta elecció ens proporcionarà estalvi econòmic, acompanyament i informació personalitzada, suport i seguiment de cada cas. A més, podrem rebre propostes de millora estructural per als nostres centres.

Una consultora-gestora energètica independent ha estat seleccionada per desenvolupar aquesta col·laboració tan necessària en aquests moments.

Si esteu interessats en aquest servei d’assessorament energètic exclusiu i sense cost per a socis d’ACAD, poseu-vos en contacte a través de l’email acad@associacioacad.cat, indicant-nos la persona responsable d’aquest tema a la vostra entitat i telèfon de contacte.

En paral·lel ACAD estem transmetent als diferents grups d’interès, govern i agents socials, el posicionament ferm d’exigir una tarifa regulada i/o bonificada per al nostre sector, atès el seu fi social i dirigit a les persones vulnerables.

No s’entendria que l’Administració autonòmica i central i els departaments o ministeris que tinguin competències en la matèria, creguessin que ha de ser d’una altra manera.