ACAD, entitat membre de PIMEC, ofereix als seus associats la jornada Indemnització addicional per acomiadament. Fonaments i problemàtiques.

La jornada tindrà lloc el proper 29 de març, a les 9.30 h, a l’auditori de PIMEC, a Barcelona.

En aquesta jornada es tractarà la casuística relativa al reconeixement d’indemnitzacions addicionals per acomiadament, aprofundint en els fonaments en què es basen els Tribunals per reconèixer aquesta indemnització, i les problemàtiques que això genera a les pimes.

Contacteu amb acad@associacioacad.cat per a sol·licitar l’enllaç d’inscripció.

9.30 h Benvinguda

Sra. Emma Gumbert, vicepresidenta de PIMEC i copresidenta de la Comissió Laboral de PIMEC

Sr. Josep Maria Puente, copresident de la Comissió Laboral de PIMEC

9.40 h Context