Com a continuació del webinar que vàrem dur a terme el passat mes de febrer sobre l’aplicació de la jornada laboral, plantegem ara un nou webinar: Com hem de gestionar els RRHH dels nostres centres a partir de les “normatives COVID”.

Dates: Dimarts 4 de maig, de 10 a 13h. (plataforma Zoom)

INSCRIPCIÓ

Temes que es tractaran:

  1. L’abans i el després de la Gestió de RRHH, en època COVID.
  2. Contractació i costos a Seguretat Social.
  3. Registre horari i calendari laboral. Teletreball.
  4. Incapacitats temporals (comuns i professionals) i prevenció de riscos laborals actualment amb el COVID.
  5. Modificacions substancials de condicions laborals (jornada, horaris, salari).
  6. Registre salarial. Dubtes que es plantegen.
  7. Desvinculacions (finalitzacions de contracte, acomiadaments, jubilacions).

El webinar és gratuït per als socis d’ACAD.
No socis: cost de 50€