ACAD (Associació de Centres d’Atenció a la Dependència de Catalunya) neix el 2013 perquè no se sent representada per les patronals existents en aquells moments. Principalment els interessos personalistes i el menysteniment cap als centres de dia són les dues guspires que fan que un grup de propietaris de centres s’uneixin per crear ACAD.

Estarem d’acord que l’any 2020 ha estat un any molt dur per al nostre sector, ha estat un any que per superar-lo amb èxit hem hagut de donar el millor de nosaltres mateixos. Al mateix temps com a sector tenim molts reptes al davant que volem compartir i defensar conjuntament.

ACAD es mou partint d’uns ideals fundacionals molt clars que ens guien en el nostre dia a dia i que són el motiu del nostre constant creixement:

1. Tots els membres de la junta han de dedicar el seu dia a dia a la gestió de centres: això ens dona un enfocament pragmàtic a l’hora de plantejar solucions. Allò que a tu et preocupa és el que ens ocupa.
  2. Som conscients que la gestió dels nostres centres és complexa i per això tenim un equip per donar resposta a dubtes i consultes dels nostres associats. Treballem per tal que et sentis sempre escoltat.
  3. Els socis d’ACAD sabem que hem de gestionar dificultats molt semblants, per això fomentem la col·laboració i el diàleg entre socis. A ACAD hi trobaràs col·laboració real entre ACAD i l’associat i entre els mateixos socis.
  4. Està ben informat és clau en el nostre sector, d’això ens n’encarreguem nosaltres. Et fem arribar informació útil per al teu dia a dia.

Si vols conèixer millor ACAD, et proposem una sessió, individual o en petits grups, on tindràs l’oportunitat de conversar amb el President de la nostra associació o membres representatius de la seva Junta. El que volem és que puguis copsar de primera mà què és allò que ens fa forts: El coneixement dels nostres Serveis i Centres.

T’animem doncs a sol·licitar una trobada seguint aquest ENLLAÇ, tot seguit, ens posarem en contacte amb tu per conèixer-nos personalment.