Ens plau presentar-vos el nou col·laborador d’ACAD: OPORTUNIA

Intermediació en traspasos i vendes de Residencies, Centres de Dia i SAD.

Som un equip de professionals amb una dilatada experiència en el sector de la gestió i intermediació en processos de venda i traspassos de negocis, molt especialment, en el sector de la gent gran.

Us assessorarem i acompanyarem en tot el procés, ja sigui per la compra, venda o traspàs d’una Residència, Centre de dia o SAD.

Per a nosaltres és molt important donar un servei personalitzat i sobretot confidencial.

Si voleu us ajudarem en la valoració del vostre negoci i buscarem la millor opció.

Col·laborem amb tot l’entorn d’ACAD, siguin associats, assessors o col·laboradors. Oportunia dona un tracte preferencial a ACAD i els seus associats.

Ens podeu contactar sense cap compromís, disposem de cartera activa de negocis.

Ens podeu contactar també a través d’ACAD al 93.706.58.50 o acad@associacioacad.cat.