Ens plau presentar-vos SOS Taxi, una associació de taxistes que dona servei a la ciutat de Barcelona i àrea metropolitana que es dirigeixen de forma específica al sector de la dependència.

Es tracta d’una associació de taxistes amb una formació específica en el tracte a la gent gran i persones amb algun deteriorament cognitiu, així com formació bàsica en primers auxilis.

Des d’ACAD hem fet una prova pilot amb SOS Taxi amb un alt grau de satisfacció, i és per això que el proper dimecres 16 de febrer farem una reunió per presentar-vos SOS Taxi i els seus serveis d’acompanyament, que pot ser regular per a  entrades i sortides dels centres de dia com per a acompanyaments puntuals a centres mèdics, sortides amb familiars,…

Si és del vostre interès us esperem a la presentació en línea:
QUAN: dimecres 16 de febrer de 13 a 14h
INSCRIPCIÓ obligatòria.