Us presentem el nou col·laborador d’ACAD: SOS Taxi, una associació de taxistes que dona servei a la ciutat de Barcelona i àrea metropolitana que es dirigeixen de forma específica al sector de la dependència.

Es tracta d’una associació de taxistes amb una formació específica en el tracte a la gent gran i persones amb algun deteriorament cognitiu, així com formació bàsica en primers auxilis.

Des d’ACAD hem fet una prova pilot amb SOS Taxi amb un alt grau de satisfacció.

Us en destaquem les principals característiques:

• Servei més econòmic que el transport adaptat col·lectiu en desplaçaments curts.
  • Si diversos usuaris del centre poden compartir servei, se’ls reparteix el cost d’aquest.
  • El servei es pot programar regularment, i només es factura si es fa servir. (es prioritza que sigui sempre el mateix xofer)
  • Permet servei programat o esporàdic.
  • El taxista mai finalitza el servei fins que l’usuari depenent està en mans de la persona responsable.
  • Si és necessari s’acompanya/recull a l’usuari al seu pis.
  • Es pot sol·licitar el servei des de l’app o l’ordinador.
  • No es tracta de vehicles adaptats obligatòriament, cal especificar-ho en sol·licitar el servei.

Si esteu interessats en els seus serveis us hi podeu posar en contacte a través de: 665 16 76 85, Ibán Sesma