La Direcció general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat ens avisa de la modificació de la plataforma per a la sessió informativa sobre el procés d’acreditació de centres.

La plataforma serà Zoom i aquest és l’enllaç:

(no cal confirmar assistència, ni inscriure’s, ni codi d’accés, ni descarregar cap aplicació si us connecteu des d’un ordinador (es pot accedir directament a “unir-se des del navegador”).

Us fem arribar de nou el comunicat:

Benvolgudes, benvolguts

Com ja sabeu, el Departament de Drets Socials fa anys que aposta per la promoció i la millora contínua de la qualitat dels serveis. Aquesta qualitat es garanteix mitjançant un sistema d’acreditació de les entitats proveïdores, regulat pel Decret 69/2020, de 14 de juliol, d’acreditació, concert social i gestió delegada en la Xarxa de Serveis Socials d’Atenció Pública, a través del qual es confirma que s’assoleixen els estàndards de qualitat exigits per formar part de la Xarxa de Serveis Socials d’Atenció Pública avaluant el compliment dels requisits establerts, i que, alhora, permet accedir a la prestació dels serveis, sigui de manera concertada o de gestió delegada.

Per aquest motiu, i per indicació de la directora general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat, Montserrat Vilella i Cuadrada, us convoquem dilluns dia 16 de maig a les 11:00 h, a una reunió virtual amb el sector de gent gran, per tal d’informar-vos sobre el procés d’acreditació.

En aquesta trobada també acompanyarà a la directora general la senyora Gemma Martínez, tècnica adscrita a la direcció general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat