ACAD comunica que en col·laboració amb AÜRT.org, hi ha 10 persones, a l’àrea metropolitana de Barcelona, que necessiten centre residencial per fer els seus mòduls de pràctiques i poder així acabar els seus Certificats de Professionalitat d’Atenció sociosanitària a persones en institucions. Aquestes haurien de ser del 13/04 al 07/05 de dimarts a divendres en jornades de 5 hores.

La formació està emmarcada dins d’un programa de Noves Oportunitats de Garantia Juvenil en col·laboració amb el SOC.

Si, com a centre esteu interessats a acollir aquestes persones en règim de pràctiques, envieu correu a acad@associacioacad.cat amb assumpte: PRÀCTIQUES CP

Pensem que és una bona iniciativa poder tenir aquesta oportunitat per ampliar les nostres borses de treball curt termini, pensant que ja tenim les suplències d’estiu a tocar.

Hem traslladat la petició al SOC que aquestes persones en pràctiques haurien de venir vacunades si volen accedir a aquesta oportunitat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.