Fem difusió del Webinar informatiu dels nous programes de formació que es podran oferir de forma 100% subvencionada a persones candidates i que també es podran sol·licitar en el marc de les convocatòries del SOC i del Consorci:

• Coordinació i suport a la direcció de recursos i serveis dirigits a persones grans. 150 hores adreçades a aplicar metodologies de gestió de recursos assistencials per a la gent gran, oferint suport en tasques de coordinació i gestió a la direcció dels diferents serveis i recursos per a gent gran.
  • Millora de l’acció social a través de la transformació digital. 220 hores per saber innovar, supervisar i desenvolupar planificacions estratègiques i programes d’intervenció socials destinats a la intervenció socioeducativa, sociosanitària, inserció laboral i dinamització comunitària mitjançant les noves tecnologies; liderant el procés de transformació digital dels projectes i organitzacions socials; així com, reforçar les competències comunicatives en l’era digital i incorporar bones pràctiques basades en criteris ètics de l’ús de les TIC al servei de l’acció social
  • Coordinació i gestió de Serveis d’Atenció Domiciliària. 150 hores per saber gestionar la coordinació i planificació dels serveis dels usuaris i usuàries, realitzant el suport tècnic als Treballadors Familiars, fomentant i establint els circuits per realitzar la coordinació de l’equip de treball, des de l’avaluació i el control de la qualitat dels serveis prestats.
  • Atenció terapèutica ocupacional domiciliària i en centres. 280 hores adreçades a desenvolupar una atenció personalitzada ajudant a la persona atesa a assolir la màxima funcionalitat en les seves limitacions, ja siguin físiques, cognitives o conductuals

Us facilitem l’enllaç per tal que us pugueu connectar a la sessió que tindrà lloc demà dijous 18 de novembre de 13h-14h, i també us adjuntem el programa de la jornada en aquest mateix correu. L’enllaç és el següent:

En el moment de la sessió caldrà que les consultes les feu a través de l’apartat de preguntes i respostes “Q&A” i no pel XAT, que no ens deixa recollir-les posteriorment a la sessió.

Si teniu cap dubte podeu contactar amb la bústia del SOC: qualificacio.soc@gencat.cat.

PROGRAMA DE L’ACTE