Us recordem que el PLA DE FORMACIÓ ANUAL és una eina indispensable per poder donar compliment a l’article 23.3 de l’Estatut dels Treballadors, en favor de les necessitats de l’empresa i en sintonia amb els treballadors que hi formen part.

A més de ser un dels indicadors de qualitat de qualsevol norma, amb o sense certificació, ara amb el recent decret d’acreditació és un dels requisits indispensables de la documentació que se’ns requereix.

Aprofiteu el crèdit formatiu per planificar aquelles accions formatives que detecteu com a necessitats de la vostra entitat i/o treballadors.

Recordeu que la formació obligatòria per llei (com aquella obligatòria de Riscos Laborals), no pot formar part de les 20 hores de disposició per al treballador per la formació professional per al treball.

A través dels departaments administratiu i de formació, ACAD posa a l’abast dels seus associats el recurs per fer l’acompanyament necessari en l’elaboració dels PLANS DE FORMACIÓ ANUALS. Aviat us convocarem a una sessió FORMATIVA (gratuïta per a socis d’ACAD) sobre com preparar el pla de formació anual pels vostres centres.

Si ho necessiteu demaneu-nos informació al 698.940.150 o a formacio@associacioacad.cat, per tal que us puguem adreçar una proposta adequada a les vostres necessitats.

Trobareu en aquest ENLLAÇ l’oferta formativa base d’ACAD, no dubteu, però a consultar-nos si esteu buscant un altre tipus de formació a mida.