Divendres va tornar el comboi d’ACAD d’Ucraïna. Ha estat una experiència realment molt contradictòria, ja que per un costat estem molt contents i satisfets per la feina feta i per haver pogut ser d’ajuda, però, d’altra banda, se t’encongeix el cor en veure les cares tristes i angoixades dels ucraïnesos que travessen la frontera, i especialment dels nens i nenes.

Des d’ACAD volem seguir col·laborant per pal·liar els efectes negatius del conflicte i fa setmanes vam iniciar converses amb el Departament de Drets Socials, la Direcció general de migracions, refugi i antiracisme i el Comitè per a l’acollida de les persones refugiades per oferir la nostra col·laboració i posar a disposició la nostra organització i la d’alguns dels nostres associats.

Per aquells que vulgueu col·laborar en les despeses d’aquest viatge, la recollida de diners segueix oberta:

Banc Sabadell: ES05 0081 0200 2600 0280 4492, titular: ACAD (Associació de Centres d’Atenció a la Dependència)

Aquells que feu alguna donació rebreu informació detallada dels ingressos i les despeses del viatge.