Us facilitem un seguit d’informació referent a les subvencions Next Generation amb els quals el Departament de Drets Socials impulsa diverses línies de subvenció i projectes propis, amb una dotació de més de 1.000 milions d’euros.

Les tres línies subvencionables que més s’adeqüen al nostre sector són:

• Línia 1. Inversió per a nous centres residencials i d’atenció diürna i remodelació de centres existents
  • Línia 2. Projectes de tecnologia al servei de l’atenció i la cura de les persones
  • Línia 3. Projectes tecnològics que contribueixin a la millora i transformació dels models de gestió dels serveis socials

En aquest ENLLAÇ trobareu el webinar informatiu fet pel mateix Departament on es detalla en què consisteixen les subvencions Next Generation.

En aquest segon ENLLAÇ trobareu la relació de preguntes freqüents.

Tots aquells socis interessats en què els ajudem a gestionar aquestes subvencions podeu contactar amb nosaltres a través del correu acad@associacioacad.cat.