Fem difusió del comunicat que ens fa arribar la Directora general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat:

El present és per informar-vos del circuit de distribució dels TAR als centres residencials (residències i llars residències de gent gran i residències de persones amb discapacitat)  i als centres de dia integrats. Amb relació a aquest, us fem arribar les següents consideracions:
 

  • El Departament de Salut enviarà directament als centres els TAR que s’han establert com a necessaris per a aquests centres.
  • La propera comanda arribarà als centres a finals d’aquesta setmana – primers de la setmana vinent.
  • L’adreça de correu d’incidències de TAR serà la que teníem anteriorment: resid.urgencia@catsalut.cat . Únicament és per incidències de TAR.
  • Pel que fa a la gestió del TAR així com als posteriors enviaments de TAR heu de tenir en compte el següent:
    • Tots els TAR que faci el centre s’han de registrar al TARCAT. Això permetrà poder fer un seguiment de l’estoc i del que es gasta en els centres
    • Les noves distribucions de TAR aniran lligades a la informació que s’hagi registrat al TARCAT. No es facilitarà TAR als centres que no registrin la informació i una nova tramesa anirà en funció del que s’ha gastat o sigui del registrat.
    • Recordar que els TAR seran pels familiars visitants que no tenen passaport covid, i per residents i treballadors seguint les indicacions dels protocols vigents.
  • Només s’administrarà TAR pels centres que us hem especificat a l’inici d’aquest correu. Heu de tenir en compte que en el cas dels centres de dia integrats, els TAR són els que rep la residència a la qual estan integrats i no es donarà una alta al TARCAT per aquests centres de dia sinó que s’utilitzarà la mateixa alta que ja té la residència.
  • Finalment, recordar-vos que els TAR és una mesura que forma part del Pla de Mitigació i que per tant, el seu enviament està lligat a les mesures i protocols que s’estableixen.