Fem extensiu el correu que ens fa arribar la Directora general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat:

Benvolgudes, benvolguts,

En el context actual, com us vàrem comentar a la darrera reunió en relació amb l’actualització del Pla Sectorial i les mesures i recomanacions per al maneig de la COVID 19, us informem que a principis de maig es deixarà sense efecte el pagament dels costos addicionals COVID 19 així com el pagament de les places reservades per aïllament i sectorització.

Com sabeu, des del dia 1 d’abril s’ha deixat d’aplicar la  mesura de foment que anomenàvem “places buides”. Totes aquestes mesures estaven recollides en el Decret Llei 29/2020, articles 3,4,5,7,8,9 i Disposició addicional primera. Aquestes mesures es realitzaven per fer front a una situació de pandèmia i d’emergència sanitària que actualment no tenim.

Per altra banda, i atesa la imprevisibilitat de la situació, si fos necessari, el Govern establirà les mesures que consideri més adients per donar la millor resposta.

Us informarem de la publicació de  la normativa relacionada amb aquests canvis quan es publiqui.

Us agraïm la vostra col·laboració.