Et recordem l’obligatorietat de fer formació anual així com actualitzar anualment el pla de formació del teu centre.

Trobareu adjunt a aquest comunicat algunes accions formatives que els associats d’ACAD estan duent a terme. Si malgrat les nostres propostes necessiteu o heu pensat quelcom que no sigui recollit en aquest document, el nostre departament de FORMACIÓ us farà una proposta a mida.

Us recordem que:

• La FORMACIÓ BONIFICADA és un bé per tota la teva organització
  • El CRÈDIT FORMATIU és un recurs per tal que aquesta formació sigui sense un cost afegit per a la vostra entitat
  • Les entitats amb gestió d’excel·lència fan ús del seu CRÈDIT FORMATIU de manera íntegra i planificada. No deixeu perdre l’oportunitat de formar el vostre equip fent ús del vostre CRÈDIT.
  • Recordeu! El Pla Formatiu és obligatori, la FORMACIÓ per als vostres treballadors és obligatòria, però no ha de suposar un sobre cost, ni un mal de cap. El DEPARTAMENT DE FORMACIÓ D’ACAD us ajudarà a planificar, i gestionar la bonificació d’aquests cursos.

Encara sou a temps d’aprofitar el vostre CRÈDIT FORMATIU, truca’ns 698 940 150 o escriu-nos formacio@associacioacad.cat.