El Parlament aprova la creació de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya (AGAISS-Cat):
El Parlament de Catalunya ha aprovat, per una àmplia majoria, la Llei de creació de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya (AGAISS-Cat).
Des d’ACAD considerem que aquesta nova Agència pot representar una oportunitat rellevant per reforçar la coordinació entre els serveis socials, sanitaris i el món local, i per avançar cap a un model d’atenció més coherent i eficient per a les persones en situació de dependència.
Què és l’AGAISS-Cat?
L’Agència neix amb la missió de planificar, dirigir i impulsar un model integrat d’atenció social i sanitària. Per primera vegada, es dotarà el sistema d’una governança compartida, capacitat executiva comuna i un marc institucional estable per superar les limitacions actuals de coordinació.
Què pot implicar per al nostre sector?
¿No veus cap contingut?
Inicia sessió amb el teu usuari o bé si encara no ets soci registrat per ser-ho